O nas

Dominika Fajks
Członek Zarządu Pro Loko Sp. z o.o.

W Pro Loko odpowiada za projekty z influencerami, produkcję branded content oraz działania związane z wykorzystaniem wizerunku Gwiazd.

Pracę w mediach zaczynała w biurze reklamy Polsatu, gdzie koordynowała działania marketingowe na rzecz stacji oraz współtworzyła wiele wydarzeń (gale rocznicowe, koncerty Gwiazd, współpraca z mediami). W OMG (Omnicom Media Group) zajmowała się tworzeniem projektów niestandardowych.

Przez lata zajmowała się również działaniami z zakresu Celebrity Endorsement. Prowadziła projekty z wykorzystaniem wizerunku Gwiazd dla wielu Marek (Opel, Huggies, Volvo, Henkel Polska, Grant’s, Grupa Żywiec). Współpracowała także z agencjami reklamowymi koordynując udział Gwiazd w ich projektach.

Wybrane projekty:
Małgorzata Rozenek-Majdan – współpraca w zakresie lokowania produktów na portalu Małgorzaty i w Jej social mediach, Rafał Maślak – Ambasador marki Spokey, realizacja serialu internetowego dla Opel. Działania z udziałem: Anety Zając i Magdy Gessler dla Dafi, Rafała Bryndala dla Sony oraz Orange, Tamary Arciuch i Sylwii Gliwa dla Perwoll, Małgorzaty Kożuchowskiej i Dawida Wolińskiego dla Hennessy, Agnieszki Włodarczyk dla Desperados. Ewa Pacuła - Ambasador Schwartzkopf Elite Model Look.

Urszula Chim-Parol
Prezes Zarządu Pro Loko Sp. z o.o.

Od 15 lat zajmuje się lokowaniem produktu i branded content. Kierowała działem reklamy niestandardowej w międzynarodowej sieci Omnicom Media Group (OMD), specjalizującym się w product placement, broadcast marketing, sponsoringu. Od 2013 r. kieruje agencją Pro Loko, zajmującą się efektywnym lokowaniem produktu i branded content oraz wykorzystywaniem do celów reklamowych wizerunku artystów i celebrytów.

Wybrane projekty:
Dorota Szelągowska- ambasador marki Komfort ( 2016 /2017 r.), lokowanie produktów Komfort w projektach Doroty. Magdalena Gessler – ambasador marki Zwoltex ( 2018 r.)
W roku 2009 program telewizyjny „Dziecięca Eskorta McDonald’s” emitowany na antenie Polsatu, otrzymał Srebrne Effie w kategorii „Żywność” oraz nagrodę międzynarodowej sieci OMD jako najlepszy projekt z zakresu branded content „OMD/McDonald’s 2009” European Media Council Award - Best Use of a Strategic Business Unit”. W 2010 roku projekt „Every Baby is Johnson’s baby” został wyróżniony w konkursie Media Trendy w kategorii „Best use of content”, a w 2011 r. projekt „Perwoll Warsaw Fashion Street” został wyróżniony w tym konkursie w kategorii „Przełamywanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowej”.